Prožitkový workshop

„Komunikace se zákazníkem se zdravotním postižením (tělesné, zrakové, sluchové)“

Proškolte své zaměstnance a otevřete se všem potenciálním klientům a čerpejte z výhod, které vstřícnost přináší. Připravíme vybrané zaměstnance na komunikaci a poskytnutí služby lidem s různými druhy zdravotního postižení (tělesným, zrakovým, sluchovým).

Workshopy nabízíme v režimu náhradního plnění.

Čeho můžete s naším workshopem docílit?

  • Rychlejší obslužnost zákazníků se specifickými potřebami.
  • Méně komplikací a časově nákladných situací v běžném provozu poboček.
  • Vyšší spokojenost a lepší zákaznická zkušenost (nejenom zákazníků se specifickými potřebami).
  • Lepší image firmy.
  • Více zákazníků, vyšší obraty.

Jak takový workshop probíhá?
Každý si interaktivně vyzkouší jednání, úskalí a potřeby lidí s postižením. Workshop je rozdělen na 3 tematické části (tělesné, zrakové a sluchové postižení) a každé části je věnováno 180 minut. Při vyšším počtu účastníků jsme schopni realizovat až 3 školící bloky během jednoho dne.

Jeden workshop pojme maximálně 15 účastníků. Kromě reálného prostoru provozovny je vhodné mít k dispozici zasedací místnost nebo učebnu. Pokud to není možné a firma nemá k dispozici vhodné bezbariérové tréninkové prostory, je možné využít osvědčené prostory v Praze.

Workshop je možné realizovat rovněž formou teambuildingu ve smluvních hotelových zařízení poskytovatele.

Máte další dotazy? Kontaktujte nás.

Jana Sirotková, ředitelka PESTRÁ
+420 732 138 186, jana.sirotkova@pestra.cz

Co na to říkají absolventi našeho workshopu?

„Musím říct, že poznatky byly věcné a trefné. Lidé, kteří nás školili, byli profesionální. Snažím se o rovnocennou komunikaci, ochotu, trpělivost, porozumění a zatím se mi to daří.“

„Seminář byl bezvadně sestaven, tak akorát dlouhý, přednášející byli velmi vstřícní a příjemní. Dle mého názoru bylo řečeno vše důležité, navíc zábavnou a "akční" formou.“

„Vím, jak k těmto zákazníkům přistupovat. Již se nebojím, že přijde někdo hendikepovaný a já nebudu vědět, jak mu pomoct a zda vůbec moji pomoc potřebuje.“